13 Ocak 2011 Perşembe

masumiyet köpeği

bugün bi olay oldu, ve hala çözemiyorum:
yaklaşık 10 tane ergen erkek çocuğunun ellerinde küçük şirin bir köpekle kendilerinden bi 10 yaş kadar küçük yani 5-6 yaşlarında bi kaç çocuğun yanından söylenerek, bağırıp çağırarak uzaklaştığını gördüm. ve saniyelik bir akıl yürütmeyle nereye saldıracağını bilemeyen ergen erkeklerin çocukların köpeğini çaldığını, ya da ne bileyim bi şekilde ellerinden bi köpeği aldığını düşündüm. öfkeyle sordum: heyy ne yapıyorsunuz bakim o köpeğe??
daha küçük olan çocuklar, sessiz ve donuk bakıyorlardı, elinde köpeği tutan ergen ağlamaklı, yahu abla köpeğimin balkondan atıp duruyolardı, kafasına taşla vuruyolardı diye haykırmaya başladı.
ve yanımdan hızla alıp veterinere doğru götürdüler.
çocuklar masum olur?!
ergenler acımasız olur?!
ya da
merhaba haneke! tekrar tanıştığıma memnun oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder