12 Temmuz 2009 Pazar

konuşacak kimse..

Bugün düşündüm de, yazılanlar çizilenlere konuşulanlara bi baktım, kim kaldı konuşacak, kim kaldı ağzından çıkan kelimelere bi bebeğin ilk adımlarına bakar gibi baktığımız..of çok damardan bi benzetme oldu-fekat içimdeki coşkuyu, heyecanı ifade etmeye kelimeler yetmiyor sayın seyirciler,son bi hamleyle diyorum ki, acaba antikemalist refleksimiz yazık mı ediyor yurdumuzun nadide insanlarına(bkz,TÜRKan saylan)..
acaba yıllar sonra, vay efendim bilememişiz aslında okullarımızın eğitimöğretimsevgiyumağı olduğunu, aslında ülkemizi acanlar siiyayeyler mosssaaadlar işgal etmiş de biz liboşlar olarak göbeeemizi mi büyütmüşüz(yıldırım türkere selam, devrime devam), diyecek miyiz, bilinmez..

inşallah bütün darbe marbe iddiaları taraf gazetesinin fotokopi makinasının ürünüdür, türkan saylan da pirupak bir melektir ve benim de kafamın arkasından bi diş filan çıkar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder